úterý 20. října 2009

Sledujte konference na Twitteru

Čím dál víc lidí používá Twitter a čím dál víc jich tweetuje z různých veřejných akcí. Vzniká tak živé zpravodajství, které můžete sledovat i v případě, že vlastní účet na Twitteru nemáte. Mně třeba právě teď běží ve vedlejším okně přímý přenos z konference WebTop100.

Pro monitorování Twitteru v reálném čase existuje víc webových nástrojů, ale mně se nejvíc líbí dva:

  1. Monitter, o kterém jsem psal již skoro před rokem v článku Monitter monitoruje Twitter a
  2. Twitterfall.

Oba jsou si hodně podobné, oba mají různá nastavení, oba umožňují filtrovat tweety podle více klíčových slov vč. slov vylučovacích. Vyzkoušejte si sami, který vám bude lépe vyhovovat.

Monitter:

Twitterfall:

4 komentáře:

  1. Twitterfall má tu zásadní nevýhodu, že z nějakého záhadného důvodu nezobrazuje všechny tweety - přitom bych čekal, že výsledky budou stejné jako na search.twitter.com. Jak je na tom Monitter nevím, jeho UI mi nesedlo.

    Jinak jsem na WebExpu ještě viděl používat Tweetzi.

    OdpovědětVymazat
  2. Borku, Twitterfall jede přes API (stejně jako Monitter), takže by tam mělo být vše. Rozdíl je snad jen v tom, že twíty zpožďuje (nahoře ukazuje, kolik jich ještě čeká ve frontě) a že jde vyloučit retvíty. Jinak mi ukazoval tak od oka všechno. Je ale možné, že tam mají nějakou chybu.

    OdpovědětVymazat
  3. dobré je rozšíření pro firefox TwitterFox

    OdpovědětVymazat
  4. Nějakej tip, jak zobrazovat jen české tweety?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas věnovaný článku a za váš komentář. Všechny věcné připomínky, doplnění či otázky k danému článku rád zveřejním. Osobní vzkazy autorovi nebo jiné příspěvky bez informační hodnoty pro ostatní čtenáře budou z komentářů odstraněny, uvítám je však na adrese marek@sovavsiti.cz.